o/about ESTA › Forumi › ESTA Forum › Predlogi za 14. kongres ESTA Slovenije, 19.1.2024, GŠ NG
Oznake: predlogi za konferenco
- This topic has 3 odgovori, 4 glasovi, and was last updated 1 year, 2 months nazaj by
Gal Faganel.
-
AvtorPrispevki
-
22/12/2023 ob 14:18 #1978
Kristian Kolman
KeymasterV povzetku so predstavljeni predlogi za prihajajoči 14. kongres ESTA Slovenije, 19.1.2024 v GŠ NG.
04/01/2024 ob 11:02 #2025Špela Pirnat
ParticipantKaj so nevrologične ravni osebnosti in kako so mentorju instrumenta lahko v pomoč pri pedagoškem delu?
V predavanju se bomo na kratko dotaknili bolj in manj vidnih področij, ki vplivajo na pedagoga/mentorja in kako se lahko kažejo skozi njegovo delovanje v pedagoškem procesu.
Ukvarjali se bomo s pomembnostjo nevrologičnih ravni osebnosti (nevrologičnih ravni sprememb) in se dotaknili vprašanj, ki so nam lahko v pomoč pri raziskovanju le-teh, posledično tudi nas samih. Raziskovali bomo, kateri vidiki lahko vzpodbujajoče ali zavirajoče vplivajo na osebnostno rast in razvoj ter kateri na napredek in razvoj komunikacijskih kompetenc pedagoga skozi pouk glasbenega instrumenta.
Špela Pirnat, prof.
Violistka
NLP master coach
TA praktikantka
Študentka psihologije-
Ta odgovor je spremenil/a
Špela Pirnat 1 year, 2 months nazaj.
08/01/2024 ob 21:24 #2027Daniela Radevska
ParticipantODLOČANJE V PROCESU NAKUPA GODALA – IZZIVI IN SMERNICE ZA OPTIMALNO IZKUŠNJO
Proces nakupa instrumenta, čeprav je navdušujoč, je lahko zelo naporen. Pogosto pri nakupovanju nimamo veliko informacij o tem, kako prepoznati dober inštrument in kako izbrati najboljšega. Izbira primernega inštrumenta ima močan vpliv na igranje in napredovanje glasbenika. Kakovosten inštrument omogoči boljši napredek pri igranju in pripomore k razvoju talenta in celostne osebnosti.
Za namen pridobitve vpogleda v proces nakupa inštrumenta smo izvedli raziskavo. V raziskavi so sodelovali godalci (n=96) z različnimi stopnjami glasbene izobrazbe in podelili svoje izkušnje. V osrednjem delu predavanja bomo predstavili izid raziskave, na koncu pa navedli smernice, ki bodo pomagale za optimalno izbiro godala.
Daniela Radevska, mag. prof. violončela14/01/2024 ob 21:46 #2077Gal Faganel
ModeratorKAJ SE LAHKO UČITELJI GODALA NAUČIMO OD ŠPORTNIH TRENERJEV?
V optimizacijo razvoja športnikov se veliko vlaga. Poleg optimalnih pogojev za vadbo se v športu financira obsežne raziskave, ki informirajo trenerje in vodijo v optimizacijo treninga. Zato je področje športnega treniranja (sports coaching) relativno bolj razvito kot treniranje glasbenikov. Dobre prakse športnih trenerjev lahko učitelji glasbe prevedemo v uporabne metode poučevanja godala in vzgoje glasbenikov.
V Journal of Singing sta Saxom in Berry napisala, “Če petje definiramo kot športno aktivnost, lahko za bolj učinkovito pripravo na pevski nastop uporabimo znanje is psihologije vadbe (exercise Psychology). Trenerji (trainers, coaches) preizkušajo več spremenljivk za določeno športno disciplino ali posameznika in jih zavestno ali nezavestno uporabljajo vsak dan.”
Podobno lahko igranje violine definiramo kot športno aktivnost in tako uporabimo obstoječe znanje s področja vadbene psihologije in športnega treninga.
-
Ta odgovor je spremenil/a
-
AvtorPrispevki
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.