Predlogi za 14. kongres ESTA Slovenije, 19.1.2024, GŠ NG

o/about ESTA Forumi ESTA Forum Predlogi za 14. kongres ESTA Slovenije, 19.1.2024, GŠ NG

  • Avtor
    Prispevki
  • #1978
    Kristian Kolman
    Keymaster

    V povzetku so predstavljeni predlogi za prihajajoči 14. kongres ESTA Slovenije, 19.1.2024 v GŠ NG.

    #2025
    Špela Pirnat
    Participant

    Kaj so nevrologične ravni osebnosti in kako so mentorju instrumenta lahko v pomoč pri pedagoškem delu?

    V predavanju se bomo na kratko dotaknili bolj in manj vidnih področij, ki vplivajo na pedagoga/mentorja in kako se lahko kažejo skozi njegovo delovanje v pedagoškem procesu.

    Ukvarjali se bomo s pomembnostjo nevrologičnih ravni osebnosti (nevrologičnih ravni sprememb) in se dotaknili vprašanj, ki so nam lahko v pomoč pri raziskovanju le-teh, posledično tudi nas samih. Raziskovali bomo, kateri vidiki lahko vzpodbujajoče ali zavirajoče vplivajo na osebnostno rast in razvoj ter kateri na napredek in razvoj komunikacijskih kompetenc pedagoga skozi pouk glasbenega instrumenta.

    Špela Pirnat, prof.
    Violistka
    NLP master coach
    TA praktikantka
    Študentka psihologije

    • Ta odgovor je spremenil/a Špela Pirnat 1 year, 2 months nazaj.
    #2027
    Daniela Radevska
    Participant

    ODLOČANJE V PROCESU NAKUPA GODALA – IZZIVI IN SMERNICE ZA OPTIMALNO IZKUŠNJO
    Proces nakupa instrumenta, čeprav je navdušujoč, je lahko zelo naporen. Pogosto pri nakupovanju nimamo veliko informacij o tem, kako prepoznati dober inštrument in kako izbrati najboljšega. Izbira primernega inštrumenta ima močan vpliv na igranje in napredovanje glasbenika. Kakovosten inštrument omogoči boljši napredek pri igranju in pripomore k razvoju talenta in celostne osebnosti.
    Za namen pridobitve vpogleda v proces nakupa inštrumenta smo izvedli raziskavo. V raziskavi so sodelovali godalci (n=96) z različnimi stopnjami glasbene izobrazbe in podelili svoje izkušnje. V osrednjem delu predavanja bomo predstavili izid raziskave, na koncu pa navedli smernice, ki bodo pomagale za optimalno izbiro godala.
    Daniela Radevska, mag. prof. violončela

    #2077
    Gal Faganel
    Moderator

    KAJ SE LAHKO UČITELJI GODALA NAUČIMO OD ŠPORTNIH TRENERJEV?

    V optimizacijo razvoja športnikov se veliko vlaga. Poleg optimalnih pogojev za vadbo se v športu financira obsežne raziskave, ki informirajo trenerje in vodijo v optimizacijo treninga. Zato je področje športnega treniranja (sports coaching) relativno bolj razvito kot treniranje glasbenikov. Dobre prakse športnih trenerjev lahko učitelji glasbe prevedemo v uporabne metode poučevanja godala in vzgoje glasbenikov.

    V Journal of Singing sta Saxom in Berry napisala, “Če petje definiramo kot športno aktivnost, lahko za bolj učinkovito pripravo na pevski nastop uporabimo znanje is psihologije vadbe (exercise Psychology). Trenerji (trainers, coaches) preizkušajo več spremenljivk za določeno športno disciplino ali posameznika in jih zavestno ali nezavestno uporabljajo vsak dan.”

    Podobno lahko igranje violine definiramo kot športno aktivnost in tako uporabimo obstoječe znanje s področja vadbene psihologije in športnega treninga.

  • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.