Vodnik po socialnih medijih za naslednjo 49. mednarodno konferenco ESTA 2021
Kot veste, je bila vsaka veja povabljena, da predloži predlog za predstavitev pred 28. februarjem 2021, programski odbor pa bo objavil, kateri predlogi so bili sprejeti do začetka aprila 2021.
Ko se pripravljamo na predstavitev in razširitev tega programa dogodkov, bi bilo zelo koristno, če bi se vse nacionalne podružnice združile in pomagale pri promociji te spletne konference.
V svetu pandemije, v katerem trenutno živimo, in zlasti glede na osredotočenost konference na digitalne vire in tehnološke inovacije v glasbenem izobraževanju – bodo družbeni mediji ponudili priložnost za povezovanje, mreženje in objavo tega dogodka na sodoben, ustrezen in dinamičen način. Ustvarjali bomo vsebino s posebnim poudarkom na učiteljih godalnih inštrumentov, ki trenutno morda (še) ne sodelujejo z ESTA. Ta konferenca je priložnost, da se obrnemo na vse vas in z vašo pomočjo dosežemo več ljudi.
Ekipa konference ESTA vas ne prosi, da nam ustvarite vsebino v družabnih omrežjih, ampak da čivkate, delite, všečkate, komentirate in sodelujete! Pomembno je, da bi vsaka nacionalna ESTA podružnica pomagala pri objavljanju naših objav do naše edinstvene publike, tako bomo imeli polno zasedeno in živahno konferenco, ki bo imela velik vpliv. Za razpravo o konferenci in promocijo dogodka uporabite hashtag # ESTAOnline49.
Torej, hvala vnaprej za vaše zanimanje, angažiranost in vaše mreženje v našem imenu.
Če ne poznate različnih platform socialnih medijev, potem preberite!
Obstaja možnost uporabe DM-jev (Direct messages/neposrednih sporočil) za zasebni in popolnejši odziv z omejitvijo 10.000 znakov. Mislite na to kot na e-poštno sporočilo, zato je pri odzivu na pritožbo morda priporočljivo, da pogovor premaknete v DM, zlasti za zaščito zasebnosti nekoga, če gre za občutljive podatke.
Uporabniki lahko všečkajo in čivkajo/tweetujejo (tweet delijo svojemu občinstvu), kar lahko pomaga spodbuditi občutek skupnosti in podpore. Retweets pomagajo organsko promovirati in deliti objave s širšim občinstvom. Twitter najbolje deluje v mobilni napravi, račune pa prepoznamo z ročajem za twitter. Na primer: @ ESTAInternatio1
V mednarodni platformi Twitter je demografska razčlenitev 66% moških in 34% žensk.
• 44% 18–24-letnikov uporablja Twitter
Po raziskavi na SPROUTSOCIAL.COM
• 31% 25–30-letnikov uporablja Twitter
• 26% 30–49-letnikov uporablja Twitter
• 17% 50–64-letnikov uporablja Twitter
• 7% 65-letnikov uporablja Twitter
Instagram je omrežje, ki temelji na sliki, zato se zdijo omejitve znakov manj pomembne. Vendar je normalno, da vsako sliko spremljate z napisom ali pripovedjo. Če želite povečati angažiranost svojih objav v Instagramu, se v naslovih držite 138–150 znakov. Zvezda objave na Instagramu je fotografija, vendar je vseeno pomembno, da naredite vse, da bodo vaši napisi čim boljši. V objavo v Instagramu ni mogoče vključiti spletne povezave, zato je koristno, da se v svojem profilu povežete z biografijo, kjer lahko vnesete svoje spletno mesto ali povezavo (glejte pozneje v dokumentu).
Instagram najbolje deluje pri mobilnih računih in tako kot Twitter tudi Instagram uporablja ročico za prepoznavanje računov. Na primer: @estainternational_
Ena izmed najbolj priljubljenih funkcij Instagrama so Stories/zgodbe. Uporabniki lahko objavljajo fotografije in videoposnetke v svojem toku zgodbe, ki je na vrhu omrežja prikazan kot osvetljen krog. Vsebina je v živo, da jo lahko drugi gledajo 24 ur, preden izgine. Januarja 2019 je družba poročala, da je bilo dnevno aktivnih 500 milijonov uporabnikov Instagram Stories 500 milijonov. Instagram Stories neposredno tekmuje s Snapchatom, drugo aplikacijo za skupno rabo fotografij, ki je sprva zaslovela zaradi funkcije “izginjajočih fotografij”. Zgodbe so lahko privlačne in privlačne, zahvaljujoč zmožnosti dodajanja glasbe, gifov, gibljivih slik, emodžijev, filtrov in besedilnih naprav, da pritegnejo pozornost vašega občinstva. Zgodbe lahko kažejo, da je uporabnik prisoten in zaročen. Zgodbe lahko povežete in delite s svojo Facebook stranjo, ki deluje na enak način. Flote so podobne zgodbam, vendar je ta različica vidna na platformi Twitter.
Po podatkih statista.com od januarja 2021 je bilo 33 odstotkov svetovne publike Instagrama starih med 25 in 34 let. Skupaj je bilo več kot dve tretjini celotne publike Instagrama starih 34 let in mlajših, zaradi česar je platforma še posebej privlačna za tržnike.
Uporabniki lahko komentirajo ali všečkajo vaše objave (razen če izklopite to funkcijo), kar pomaga spodbujati občutek skupnosti in podpore. DM-je lahko pošiljate kot zasebna sporočila, zato je na poizvedbe mogoče odgovarjati zasebno.
Facebook je ključno spletno orodje za izmenjavo informacij, ustvarjanje povezav za skupno rabo “dogodkov”, skupno rabo fotografij in videoposnetkov, pretakanje videoposnetkov, sodelovanje v dialogu s “sledilci” in možnost pošiljanja in odgovarjanja na zasebna sporočila, kot je hitro premikanje e-pošte. prejeto.
Facebook je najstarejše socialno omrežje in se ponaša z neverjetnimi 2,8 milijardami mesečnih uporabnikov.
25 – 34-letniki so največji demografski podatki. Po podatkih sproutsocial.com je uporabnike Facebooka mogoče najti v vseh starostnih skupinah, 72,8% pa jih je med 18 in 44 leti. Indija je največja uporabnica, sledi ji ZDA.
Facebook vašim sledilcem omogoča, da všečkajo vaše objave in delijo vaše objave (z vašim dovoljenjem). Skupna raba omogoča, da vaše objave dosežejo širše občinstvo in zaobidejo algoritme FB, ki lahko omejijo obseg vaše objave. in priporočljivo je, da za svojo podružnico ali blagovno znamko nastavite “stran”. Facebook si predstavljajte kot hitro premikanje, dostopno in uporabniku prijazno spletno mesto. Možno je nastaviti URL vaše Facebook strani, vendar manj pomemben kot za druga omrežja. Deliti svojo Facebook stran s spletnega mesta ali drugih družbenih računov je zelo enostavno.
ESTA International lahko na primer najdete na facebook.com/ESTA.Strings
Hashtags
Hashtag-i (večina nas pozna bolj kot znak #) so bistveno orodje za družabno mreženje. Te majhne povezave ustvarjajo način iskanja ustrezne vsebine za skupno rabo, tako da lahko vaše občinstvo na enostaven način poišče vašo vsebino in združuje kot pogovori. Hashtag-om lahko sledite, da odkrijete, kateri hashtag-i so priljubljeni, in ljudi pripeljete do vaše vsebine. Običajno se uporabi 1-2 hashtag-a na FB in Twitterju npr. # ESTAOnline49 #stringteaching #musiceducation in do 30 hashtag-ov na Instagramu. Upoštevajte, da je uporaba preveč hashtag-ov lahko videti “neželena”, zato je mogoče omejena na največ 10.
Pravilo 80/20
Po navedbah brandmuscle.com pravilo 80/20 navaja, da bi moralo biti 80% vaših objav v družabnih omrežjih koristnih ali zanimivih za vaše občinstvo, kar pomeni, da izobražuje, zabava ali ponuja rešitev njihovih težav – in samo 20% bi moralo izrecno promovirati vaše posel.
Pomembno je vedeti, da ljudje uporabljajo družabna omrežja za razvedrilo ali odvračanje pozornosti in ne pogosto za uživanje ali prodajo.
Preprosto za ESTA je pomembno, da promoviramo in podpiramo svoje privržence in člane, smo odzivni in vključeni v sporočanje ter zanimivi in zainteresirani. Ta interes in podpora drugih (ustreznih) organizacij običajno postane vzajemna.
Kot anekdoto so @ESTAStrings (ESTA UK) konec leta 2020 na Twitterju poklicali in jih na Twitterju prepoznali kot najbolj podpornega sledilca. ESTA UK ima namerno politiko ponovnega pošiljanja objav drugih ustreznih uporabnikov, hitrih odzivov na sporočila in klepetavega in prijaznega načina. Odlična praksa je, da poskusite razviti ton ali glas na družbenih omrežjih, kar postane prepoznaven in sestavni del vašega rezultata.
Podpora spletni konferenci ESTA 2021
Resnično je pomembno, da imate vsaj podružnico Facebook stran. Vse te platforme pa imajo velike koristi, zato vsekakor razmislite o nastavitvi vseh treh.
· Na Twitterju sledite @ ESTAInternatio1 in razmislite o ponovnem pošiljanju naših objav, zlasti tistih, ki so pomembne za konferenco. Koristno je tudi sodelovanje z odgovorom ali všečkanjem.
· V Instagramu sledite estainternational_ in razmislite o podpori našim objavam tako, da jih »všečkate«. Vas prosimo, da komentirate in prek svojih zgodb povežete naše objave.
· Na Facebooku se prepričajte, da sledite ESTA.Strings in delite naše objave in jim je všeč. Večina objav bo imela dovoljenja za skupno rabo, zato jih boste lahko dodali med svoje objave.
Prosimo, uporabite hashtag # ESTAOnline49 na vseh platformah, ko razpravljate o konferenci in promovirate dogodek.
Ves ta angažma bo ESTA spletni konferenci pomagal doseči čim širšo publiko, nato pa vam bo pomagal razširiti lastno mrežo. Prav tako je koristno slediti drugim vejam in seveda ponovno klikniti in deliti, kadar je to primerno. Za podružnice, ki še ne uporabljajo teh velikih treh družbenih omrežij, je to lahko vznemirljiva priložnost za zaposlovanje članov in doseganje raznolike in mlajše publike; bodoči učitelji strun, ki si bodo morda bolj kot kdaj koli prej želeli izboljšati svoje učiteljske spretnosti v tej pandemični pokrajini.
Druge družbene platforme
Obstajajo tudi druge pogosto uporabljene družbene platforme, kot sta Snapchat in TikTok, ki v tem trenutku niso nujno pomembne za ESTA, vendar jih boste morda radi raziskovali. Obstajajo tudi vidiki zgornjih platform, ki jih nismo pokrivali, na primer funkcija Reels na instagramu. Je vse večja značilnost in jo je zabavno raziskovati. YouTube in Vimeo, čeprav v resnici strani za družabna omrežja, sta prav tako koristni platformi za sodelovanje.
Linktree
linktree.com
Linktree je platforma, ki omogoča izdelavo ene povezave, ki ob kliku prikaže vrsto različnih (gumbov), ki vodijo do drugih strani na vašem spletnem mestu / socialnih omrežjih / trgovini. To je res koristen način ustvarjanja več povezav za časovno omejeno mobilno občinstvo. Omogoča vam, da rečete “rezervirajte zdaj, pojdite na linktree v našem profilu”, namesto da delite zapletene in neurejene posamezne povezave, ki v nekaterih omrežjih (instagram) nimajo niti hiperpovezave. Za primere strani linktree si oglejte www.linktree.com/ESTA_International ali www.linktree.com/estastrings
Če imate kakršne koli pripombe ali vprašanja, se obrnite na mene na rsimmons@estastrings.org.uk
Z lepimi željami,
Robert Simmons
Urednik socialnih medijev za spletno konferenco ESTA 2021